i f v li

INSIGHT TV

“The channel is a global Action Sports, Entertainment and Lifestyle channel with a passion for creating content that takes the viewer on an adventurous journey to explore and interact with stories. The range of programming demonstrates the best of  4K Ultra HD; from beautiful, vivid cinematography to high-speed action.”

Asiakkaan toiveena oli silloisen brändi-ilmeen freesaus ja kehitys, kuitenkin niin, että päivitys pysyy sukunäköisenä silloiselle ilmeelle.

Tavoitteena oli saada työkalut digi-, some-, lineaari TV -platformeille, sekä jalkauttaa uusi ilme kaikille eri jalustoille, kuten uutiskirjeet, tiedotteet, bannerit, sosiaalinen ja printti media ja niin edelleen.

Logon toivottiin pysyvän entisellään, mutta muuten Valve Motion sai vapaat kädet projektin toteuttamiselle.

TIIMI

AD: Juha Laukkanen
Liikkuva grafiikka: Juha Laukkanen
Grafiikka: Mika Junna & Salla Jaatinen

ASIAKAS

INSIGHT TV on globaali, tosiasioihin perustuva viihdekanava, jonka intohimo on viedä katsoja sisällön mukana seikkailuun.

INSIGHT TV on ensimmäinen interaktiivinen kanava, joka tuo elämyksen yleisölle kuvaamalla ja lähettämällä sisältö Ultra HD:nä.

Valve Motion Referenssi Insight TV Brand Image

“What can I say? It has been a pleasure. We really appreciate the hard work and transparency your team has provided throughout the whole process and overall we feel your work has brought an extra layer and cohesion to what was missing from our brand.”

JUSTIN STEEL
Global Channel Manager

Valve Motion Referenssi Insight TV Brand Image Social Media Kits

Valve Motion Referenssi Insight TV Brand Image Banners

Valve Motion Referenssi Insight TV Brand Update Monthly Highlights Newsletter

Valve Motion Referenssi Insight TV Brand Update Website Templates

“We love the gfx and the new look and it’s been so lovely to work with you.”

LISA BURCH
Promo Producer

Valve Motion Referenssi INSIGHT TV logo evolution

Valve Motion Referenssi Insight TV Brand Update Print ad

Valve Motion Referenssi Insight TV Brand Update Merchandise