i f v li

C More -mainosvideot

C More lanseerasi Suomen virallisen viihdekirjaston helmikuussa 2017.

C More tarvitsi markkinaan tuloa ja merkittäviä kasvutavoitteita tukemaan erottuvan ja korkean huomioarvon konseptin, joka samalla synnyttää välittömän ostokiinnostuksen.

Toteutuksen kulmakivenä hyödynnettiin vanhaa kunnon Suomi-Ruotsi -asetelemaa ottamalla keskiöön suomalainen ja ruotsalainen etsiväkaksikko.

TIIMI

Valve Motion

Executive Producer: Petteri Lehtinen
Project Manager: Stiina Hongisto
Editor: Jukka Eggert, Janec Bachmann
VFX: Risto Karhu, Arto Karhu, Juha Laukkanen, Sakari Hakkarainen, Timo Muraja, Antti Kervinen

Folk Finland 

Creative Director:  Tommy Mäkinen
Ohjaaja: Dome Karukoski
Kuvaaja: Kjell Lagerroos
Lavastaja: Betsy Ångerman
Pukusuunnittelija: Amy Ylitapio
Maskeeraaja: Mari Vaalasranta
Värimäärittely: Marko Terävä / Post Control
Äänisuunnittelu: Zacharias Kullman / Post Control
Asiakkuusjohtaja: Pia Dahlman

ASIAKAS

“Suomen virallinen viihdekirjasto”

C More on pohjoismainen maksu-tv-yhtiö, jolla on Pohjoismaissa yhteensä noin 1 000 000 tilaajaa.

C Moren emoyhtiö on ruotsalaisen mediayhtiö Bonnier AB:n tytäryhtiö Bonnier Broadcasting. Suomessa C More -kanavia hallinnoi MTV Oy, joka sekin kuuluu Bonnier AB -konserniin.

 

Etsivät Virtanen ja Svensson luotiin
C moren lanseerauskamppanjan etsivähahmoiksi tummanpuhuvassa Scandic Noir- filmisarjassa.

Ohjaaja Dome Karukosken ja suunnittelija Tommy Mäkisen kanssa rakennettiin korkealuokkainen tuotanto Helsinkiin Suomen kovimpien elokuvantekijöiden kanssa. Parasta aikaa etsivät kahlaavat loputtomia määriä huippuleffoja ja -sarjoja salaisessa tutkimusyksikössään, eikä loppua näy.

Tommy Mäkisen käsikirjoittamalla, Dome Karukosken ohjaamalla ja Valve Median tuottamalla mainonnan tarinalla, jossa C Moren salaisuutta lähtevät amerikkalaisen etsivän toimeksiannosta selvittämään suomalainen ja ruotsalainen etsivä haluttiin alleviivata C Moren brändipositiota.

– Suomalaisille rakennettua palvelua, joka sisällöllisesti yhdistää Hollywoodin, Pohjoismaalaisen ja suomalaisen huippusisällön. Huomioarvon ja vaikuttavuuden vuoksi oli tärkeää että rooleihin saatiin huippuluokan näyttelijät Krister Henriksson sekä Antti Reini, C Moren markkinoinnista vastaava brändi- ja asiakkuusjohtaja Anu Perrotta täsmentää.

“C Moren lanseeraus on ylittänyt kaikki kasvutavoitteemme ja on taas kerran hyvä esimerkki siitä, miten vahvalla brändistrategialla, markkinoinnilla ja tarinankerronnalla kyetään kovassakin kilpailutilanteessa saamaan aikaan merkittäviä liiketoiminnan tuloksia.”

ANU PERROTTA
Brändi- ja asiakkuusjohtaja, C More